به وب سایت گروه مشاور سرمایه گذاری معیار خوش آمدید
چهارشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰

گزارش تحلیلی شرکت معدنی صنعتی چادرملو (کچاد)

محتوای این گزارش در خصوص تحلیل شرکت معدنی صنعتی چادرملو به تنهایی برای انجام سرمایه‌گذاری کافی نیست. شرکت مشاور سرمایه‌گذاری معیار،  هیچ گونه تضمینی در مورد سرمایه‌گذاری ارائه نکرده است. در این گزارش به هیچ وجه نباید به دنبال ارائه راه حل سرمایه‌گذاری, پیشنهاد معامله و یا ایجاب برای خرید و فروش هر گونه اوراق بهادار و سایر ابزارهای مالی بود. اطلاعات و فرضیات این گزارش ممکن است در هر لحظه تغییر کند بنابراین  شرکت مشاور سرمایه‌گذاری معیار مسئولیتی در رابطه با بروزرسانی آنان نمی‌پذیرد. 

فهرست مطالب

معرفی شرکت

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو یا به اختصارCMIC در خرداد ماه 1371 در دفتر ثبت شرکت‌های شهرستان یزد به ثبت رسیده است مجمتع معدنی و صنعتی چادرملو در استان یزد، 180 کیلومتری شمال شرقی شهر و در حاشیه کویر قرار گرفته است . شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با نماد کچاد اولین شرکتی است که در کشور زنجیره کامل تولید فولاد را در درون خود ایجاد کرده است و در حال حاضر در زمینه‌های استخراج از معدن (استخراج باطله و سنگ آهن)، تولید کنسانتره سنگ آهن و سنگ آهن دانه بندی شده، تولید گندله، آهن اسفنجی و شمش فولادی فعالیت دارد. علاوه بر موارد مذکور شرکت دارای یک نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی نیز می‌باشد.  در سال ۱۳۸۶ شرکت صنعتی و معدنی چادر ملو با کسب درآمد ۲ میلیارد ریالی موفق شد که به یکی از برترین و بزرگ ترین شرکت های فعال در بازار بورس و اوراق بهادار تهران تبدیل گردد.

فعالیت اصلی

اکتشاف و استخراج و بهره برداری از معادن سنگ آهن و تولید کنسانتره از آن و تولید گندله، تولید سنگ آهن (لامپ اور) تولید محصولات فولادی، نصب و راه اندازی و نگهداری و تعمیرات و بازرسی فنی سرویس تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز شرکت، خرید و تهیه انواع و اقسام ماشین آلات و تجهیزات و تاسیسات و مصالح مورد نیاز برای انجام موضوع فعالیت شرکت، انجام خدمات مهندسی، مشاوره، آموزش مدیریت و فراهم نمودن دانش فنـی از داخل و یا خـارج برای تحقق موضـوع فعالیت شرکت. مشارکت و سرمایه گذاری با اشخاص حقیقی و حقوقی و بانکها و موسسات اعتباری داخلی و خارجی در سایر شرکتها و طرحهای معدنی و صنعتی، انعقاد قراردادهای پیمانکاری به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی و بهره برداری از معادن و فرآوری آن و مبادرت به کلیه امور بازرگانی از قبیل خرید و فروش، صادرات و واردات و کلیه امور عملیاتی که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در جهت اجرای موضوع شرکت ضرورت داشته باشد. انتشار فروش اوراق قرضه و اوراق مشارکت وفق قوانین و مقررات مربوطه مشارکت و سرمایه گذاری در ایجاد شرکتهای جدید در داخل و خارج از کشور و هر نوع خرید و فروش سهام اوراق بهادار، اخذ تسهیلات مالی و خدماتی از بانکها و موسسات اعتباری غیر بانکی طبق قوانین و مقررات مربوطه، انجام هر نوع عملیات و معاملات که برای حصول به مقاصد شرکت ضروری باشد.

ترکیب سهامداران

فرآیند تولید

معادن کچاد

مفروضات

صورت سود و زیان

تحلیل حساسیت

دسته بندی گزارش
تحلیل بنیادی
نظر خود را بنویسید