به وب سایت گروه مشاور سرمایه گذاری معیار خوش آمدید
شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰

گزارش هفتگی موجودی فلزات اساسی در چین (جمعه ۸ اکتبر)

felez

به گزارش شرکت مشاور سرمایه‌گذاری معیار، در جریان تعطیلات یک هفته ای روز ملی چین موجودی بیشتر فلزات اساسی در انبارهای چین افزایش داشت. موجودی آلومینیوم نگهداری شده در انبارهای عمومی هشت منطقه اصلی چین با 47 هزار تن افزایش در روز 8 اکتبر به 862 هزار تن رسید.

همچنین موجودی بیلت آلومینیومی در انبارهای پنج منطقه اصلی مصرف با 19500 تن افزایش به 177 هزار تن رسید که رشد 12 درصدی را در بازه زمانی هفتگی نشان می دهد. طبق گزارش شانگهای متالز مارکت، تقاضای صنایع اکسترود آلومینیوم و صنایع پایین دستی دیگر همچنان ضعیف می باشد. در نتیجه انتظار می رود در آینده نزدیک موجودی آلومینیوم چین همچنان صعودی باشد.

روز جمعه 8 اکتبر موجودی روی در انبارهای عمومی هفت منطقه اصلی چین در مقایسه با 30 سپتامبر، مجموعا 14 هزار تن افزایش داشت و به 133800 تن رسید.

روز 8 اکتبر موجودی مس در انبارهای چین با 20900 تن افزایش نسبت به 30 سپتامبر به 111 هزار تن رسید. مقدار موجودی ها در همه مناطق اصلی صعودی بود در حالی که رشد موجودی شانگهای (10900 تن) و گوانگ دونگ (6400 تن) بیشتر از بقیه گزارش می شود. سهمیه بندی مصرف برق در چین همچنان ادامه دارد و این موضوع هم تولید و عرضه صنایع بالا دستی و هم تقاضای صنایع پایین دستی را تحت تاثیر قرار داده است.

طبق آمار شانگهای متالز مارکت موجودی مس نگهداری شده در انبارهای ترانزیتی شانگهای تفاوت چندانی با هفته قبل نداشت و معادل 225600 تن گزارش شد. موجودی شمش سرب در انبارهای شانگهای، گوانگ دونگ، ژجیانگ، جیانگسو و تیانجین تغییر کمی داشت و مجموعا با 600 تن کاهش نسبت به 30 سپتامبر به 205600 تن در روز 8 اکتبر رسید. تداوم کمبود برق بر تولید و مصرف سرب تاثیر منفی داشته است.

منبع:metal

دسته بندی گزارش
اخبار و رویدادها
نظر خود را بنویسید