به وب سایت گروه مشاور سرمایه گذاری معیار خوش آمدید
دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

کاهش هفتگی موجودی روی در انبارهای چین

به گزارش شرکت مشاور سرمایه‌گذاری معیار، در هفته منتهی به جمعه 18 ژوئن ( 28 خرداد) موجودی شمش روی در شانگهای، تیانجین، گوانگ دونگ، جیانگسو، ژجیانگ، شاندونگ و هبئی مجموعا با 7500 تن کاهش به 128600 تن رسید. مقدار این موجودی ها در مقایسه با سه شنبه 15 ژوئن 3500 تن کاهش داشته است.

با توجه به کاهش مقدار ورودی روی وارداتی به شانگهای و تقاضای قوی برای این فلز صنعتی، مقدار موجودی آن در شانگهای روندی کاهشی دارد. در استان جنوبی گوانگ دونگ، مقدار ورودی روی به بازار افزایش داشته و کارخانجات تدریجا تولید خود را از سر می گیرند. در تیانجین تقاضا ضعیف گزارش می شود و در نتیجه مقدار موجودی ها رو به افزایش است.

طی یک هفته گذشته مجموع موجودی روی در سه قطب معاملاتی شانگهای، تیانجین و گوانگ دونگ 8000 تن کاهش را تجربه کرد در حالی که هفته قبل نیز 15800 تن کاهش موجودی را گزارش کرده بودیم.

در یک هفته اخیر موجودی شمش سرب در شانگهای، گوانگ دونگ، ژجیانگ، جیانگسو و تیانجین 4300 تن افزایش داشت و به 130 هزار تن رسید. این موجودی ها در مقایسه با سه شنبه 15 ژوئن نیز 1500 تن افزایش داشته و اکنون در بالاترین سطح از مارس 2015 قرار دارد.

در یک هفته گذشته کارخانجات ذوب سرب اولیه در چین با نرخ پایداری مشغول تولید بودند اما تقاضای صنایع پایین دستی ضعیف بود که این موضوع به افزایش موجودی ها انجامید.

منبع:metal

دسته بندی گزارش
اخبار و رویدادها
نظر خود را بنویسید