به وب سایت گروه مشاور سرمایه گذاری معیار خوش آمدید
دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

افزایش بهای بیلت و میلگرد فولادی در مصر

فلزات اساسی

به گزارش شرکت مشاور سرمایه‌گذاری معیار، در هفته منتهی به پنجشنبه 3 فوریه قیمت بیلت و میلگرد فولادی در مصر همچنان صعودی بود. افزایش بهای تمام شده تولید به عنوان دلیل اصلی برای روند صعودی قیمت ها مطرح می شود.

هفته گذشته بیشتر تولیدکنندگان میلگرد در مصر قیمت عرضه محصول خود برای سفارش های فوریه را بدون تغییر نگه داشتند و تنها یکی از تولیدکنندگان 100 پوند مصر (6.35 دلار) در تن به قیمت عرضه خود اضافه کرد.

در روزهای ابتدایی هفته پیش قیمت عرضه بیلت فولادی از منطقه CIS به مصر در دامنه 700-710 دلار در تن cfr  اعلام شد و یک مورد ثبت سفارش در قیمت 710 دلار در تن cfr داشتیم  اما اواخر هفته عرضه های جدید به دامنه 720-725 دلار در تن cfr رسید.

یکی از منابع به فست مارکتس گفت که قیمت عرضه های جدید برای تقاضای فعلی در بازار بیش از اندازه گران است اما اگر فروشندگان منطقه CIS تخفیف ندهند، خریداران چاره ای ندارند و مجبورند قیمت های بالاتر را بپذیرند زیرا سطح موجودی ها در مصر بسیار پایین است. این افزایش قیمت با رشد بهای بیلت صادراتی منطقه CIS مطابقت دارد.

هفته گذشته تولیدکنندگان مصری بیلت فولادی را به قیمت 14900-15100 پوند مصر ex-works عرضه کردند. این قیمت 145 پوند مصر مالیات بر ارزش افزوده را شامل شده و 100 پوند مصر در سقف دامنه رشد نشان می دهد.

روز 3 فوریه ارزیابی هفتگی فست مارکتس برای قیمت میلگرد فولادی در بازار داخلی مصر 14900-15100 پوند مصر در هر تن ex-works بود که در مقایسه با ارزیابی 27 فوریه 100 پوند مصر در سقف دامنه رشد نشان می دهد. به گزارش فست مارکتس هفته گذشته قیمت قراضه فولادی در بازار جهانی افزایش داشته و این امر به رشد بهای محصولات فولادی کمک می کند.

منبع:metalbulletin

دسته بندی گزارش
اخبار و رویدادها
نظر خود را بنویسید