به وب سایت گروه مشاور سرمایه گذاری معیار خوش آمدید
دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۱

چشم‌انداز بازار ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱

دیروز بازار کاملا متعادل دنبال شد. زمزمه های برگشت بازار در این یکی دو روز به گوش می‌خورد .شاخص کل در تعادل کامل تقریباً بدون تغییر باقی ماند و تنها با ۱۹۸ واحد کاهش عدد یک میلیون و سیصد و یازده هزار واحدی خود را حفظ کرد .شاخص هم وزن هم دقیقا همین گونه عمل کرد و با اندکی ریزش به میزان ۳۰۰ واحد ۳۷۶ هزار واحد را حفظ کرد .بزرگان بازار همچون شپنا ، فارس و شبندر از بیشترین تاثیر گذاران بازار امروز بودند که جلوی ریزش هرچه‌بیشتر شاخص را گرفتند. بیشترین حجم بازار دیروز به فروش اوراق تامین مالی اختصاص یافته و پالایشی‌ها نیز رنج مثبت خوبی را تجربه کردند.

حجم معاملات هم که شروع به رشد تدریجی کرده است نسبت به روزهای گذشته کمی بالا آمده و ۱۰ میلیارد را به ثبت رساند. ارزش معاملات اما هیچ پیشرفتی از خود نشان نداد و در نزدیکی های کف به میزان 2025 میلیارد تومان به سر می‌برد .

خروج پول هم به روند خود ادامه داد و صد و هشتاد و هشت میلیارد تومان از بازار خارج شد که بیشترین خروج از سهم های بزرگ صورت گرفت . وضعیت صندوقهای بادرآمد ثابت نیز تقریباً خنثی دنبال شد و تنها ۳۰ میلیارد تومان پول از صندوقهای بادرآمد ثابت خارج شد.

در رابطه با چشم انداز بازار امروز نیز اگر در تحلیل بخش بنیادی بازار را که نشان از ارزندگی سهم ها در این محدوده میباشد کنار گذاشت میتوان از لحاظ تکنیکالی به بازار فردا خوش بین بود و بازار مثبتی را میتوان انتظار داشت.

دسته بندی گزارش
اخبار و رویدادها
نظر خود را بنویسید