به وب سایت گروه مشاور سرمایه گذاری معیار خوش آمدید
چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

گزارش شرکت تحلیلی فولاد خوزستان (فخوز)

به گزارش تحلیل‌گران شرکت مشاور سرمایه‌گذاری معیار، شرکت فولاد خوزستان در سال 1368 افتتاح شد و در حال حاضر بزرگ ترین عرضه کننده شمش فولاد و دومین قطب تولید فولاد خام در کشور است. میزان تولید فعلی شرکت حدود 3.8 میلیون تن بیلت,بلوم و اسلب در سال است که این مقدار با عملیاتی شدن فاز چهارم  توسعه, به 5.2 میلیون تن در سال خواهد رسید.

نتیجه‌گیری

با فرض تقسیم نیمی از سود سال 99 و قیمت فعلی سهم,پی بر ای آینده نگر سهم حدود 5.9 می باشد. با توجه به پی بر ای آینده نگر پایین تر در برخی شرکت های مشابه, فعلا توصیه به خرید نمی شود. محدوده قیمتی مناسب برای خرید سهم بین 12000ریال تا 13000 ریال پیشنهاد می شود.

تحلیل حساسیت

اطلاعیه سلب مسئولیت

محتوای این گزارش به تنهایی برای انجام سرمایه‌گذاری کافی نیست. شرکت مشاور سرمایه‌گذاری معیار هیچ گونه تضمینی در مورد سرمایه‌گذاری ارائه نکرده است. در این گزارش به هیچ وجه نباید به دنبال ارائه راه حل سرمایه‌گذاری, پیشنهاد معامله و یا ایجاب برای خرید و فروش هر گونه اوراق بهادار و سایر ابزارهای مالی بود.

اطلاعات و فرضیات این گزارش ممکن است در هر لحظه تغییر کند بنابراین  شرکت مشاور سرمایه‌گذاری معیار مسئولیتی در رابطه با بروزرسانی آنان نمی‌پذیرد.                          

دسته بندی گزارش
تحلیل بنیادی
نظر خود را بنویسید